sobota, 30 listopada 2013

30.11.2013

     Wieczór. Właśnie skończyłam wszamać zapiekankę , którą dziś zrobiłam na obiad. pyyyychota.
Teraz poszperam na necie w poszukiwaniu prezentów. Mam za sobą dość męczący dzień.Janek marudny bardziej niż zwykle. złośnik "pospolity";). Szybciej się denerwuje i miewa histerie. Wygląda na to , że z powodu zębów. Można się domyśleć po temperaturze (w ciągu dnia nawet do 37,6'C) = ale tylko na skroniach. Poza tym dziś dzień kąpieli i zmiany dwóch opatrunków. Z babci pomocą poszło sprawnie. 
    Janek robi małe postępy w jedzeniu. Jak już wiecie z powodu częstych albo bardzo częstych mdłości i wymiotów, Jaś pomimo ukończenia 2 latek nadal nie chce gryźć i każda grudka w jedzeniu , nawet ta najmniejsza może spowodować u Gnojka odruch wymiotny. Może się to wydawać dziwne , ale Jasiek nadal je papki (jak 4-5 miesięczne dziecko), a brak apetytu potęguje obecność w brzuszku płynu dializacyjnego. Mały nie ma nawet ochoty na jakiekolwiek słodycze. W gruncie rzeczy może to i dobrze, przynajmniej nie mam problemu z utrzymaniem u Niego rygorystycznej diety. Dzięki czemu poziom potasu u innych pierwiastków udaje się nam utrzymywać w normie. Heh zgubiłam wątek. zaraz... o czym to ja chciałam? aaaa już wiem. Otóż Moja Wredotka od pewnego czasu zaczyna próbować mamusinego jedzonka. Na razie co prawda małymi kroczkami skubnie raz bądź 2 razy, ale nie od razu Rzym zbudowano. 
    Wiem że po przeszczepie będzie jadł normalnie. Teraz muszę się jeszcze trochę przemęczyć.
Miłego wieczoru Wam życzę..... ;*
   

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ciekawa historia.
Podziwiam panią i życzę powodzenia.
Mam sugestje, proszę zmienić czcinkę, tą ciężko czyta się.

Anonimowy pisze...

Masz w sobie dużo siły Elu, podziwiam :) i coraz poważniej się zastanawiam czy Was nie odwiedzić kiedyś w Warszawie. Co Ty na to? Dorota

Elunia pisze...

Zapraszam Kochana. poplotkujemy sobie i wykorzystam Cię przy opiece nad Jankiem ;P

Anonimowy pisze...

Nie ma problemu bo lubię dzieci :) może po NR się coś wymyśli-połączenia ze stolicą jest dobre ;)